Jeśli jakość pizzy nie spełnia oczekiwań lub zamówienie jest błędne czy niekompletne to w tym przypadku istnieje procedura rekompensaty.
Zdarza się to rzadko, ale jeśli zajdzie taka konieczność zachowamy się odpowiedzialnie. Masz prawo domagać się rekompensaty. Dlatego przeczytaj poniższą krótką instrukcję postępowania. Pomóż nam być fair :)
Jeśli Twoja pizza jest:
- Niezgodna z zamówieniem
- Brakuje sosów
- Przypalona
- Kierowca nie miał wydać
- oraz inne niezgodności
TO:
- Zrób jej zdjęcie (np. telefonem)- żeby pizzeria widziała, że "faktycznie".
- Napisz na PRIV na fb lub na welovepizzaradom@gmail.com i jak możesz wstaw fotę lub zadzwoń do pizzerii.
- Pizzy prosimy nie ruszać (jeśli chcesz dostać inną zgodną z zamówieniem). W ostateczności kawałek można zjeść bo czasem tylko tak da się sprawdzić czy np. jest ostra.
RADOM: 511 511 157